Scythe - EN

Dostupnost: Nema na stanju
SKU: STM-600
Vendor: Yu-GO! Cards
12.120,00 RSD

Vreme je nemira u Evropi 1920-ih. Pepeo iz prvog velikog rata još mrači sneg. Kapitalistički grad-država poznat jednostavno kao 'Fabrika', koji je podsticao rat sa teško oklopljenim mehovima, zatvorio je svoja vrata, privlačeći pažnju nekoliko obližnjih zemalja.

Scythe je društvena igra smeštena u period alternativne istorije 1920-ih. To je vreme poljoprivrede i rata, slomljenih srca i zarđale opreme, inovacija i hrabrosti. U Scythe-u, svaki igrač predstavlja lik iz jedne od pet frakcija istočne Evrope koje pokušavaju da zarade svoje bogatstvo i preuzmu udeo svoje frakcije u zemlji oko misteriozne fabrike. Igrači osvajaju teritoriju, angažuju nove regrute, sakupljaju resurse, pridobijaju seljane, grade strukture i aktiviraju monstruozne mehanizme. Svaki igrač počinje igru sa različitim resursima (snaga, novčići, borbena oštroumnost i popularnost), drugačija početna lokacija i skriveni cilj. Početne pozicije su posebno kalibrirane da doprinesu jedinstvenosti svake frakcije i asimetričnoj prirodi igre (svaka frakcija uvek počinje na istom mestu).

Scythe daje igračima skoro potpunu kontrolu nad njihovom sudbinom. Osim pojedinačne karte skrivenog cilja svakog igrača, jedini elementi sreće ili varijabilnosti su karte susreta koje će igrači izvući dok budu u interakciji sa građanima novoistraženih zemalja. Svaka karta susreta pruža igraču nekoliko opcija, omogućavajući im da ublaže sreću izvlačenja kroz svoj izbor. Borbu takođe pokreću izbori, a ne sreća ili slučajnost. Scythe koristi aerodinamičan mehanizam za izbor akcije (bez rundi ili faza) da bi se igranje odvijalo brzim tempom i smanjilo vreme zastoja između okreta. Iako postoji mnogo direktnih sukoba za igrače koji ga traže, nema eliminacije igrača.

Svaki deo Scythe-a ima aspekt izgradnje. Igrači mogu nadograditi akcije da postanu efikasniji, graditi strukture koje poboljšavaju njihovu poziciju na mapi, angažovati nove regrute da poboljšaju sposobnosti karaktera, aktivirati mehanizme da odvrate protivnike od invazije i proširiti svoje granice kako bi požnjeli veće vrste i količine resursa. Ovi aspekti izgradnje stvaraju osećaj zamaha i napretka tokom igre. Redosled kojim igrači poboljšavaju sebe, doprinosi jedinstvenom osećaju svake igre, čak i kada igraju jednu frakciju više puta.

Tagovi proizvoda